Idag är det sol och snö som smälter. Vår i luften och förkylningar som långsamt släpper taget. Fast Nils har fortfarande feber. En vecka imorgon. Hoppas det vänder för honom också snart. Det känns som mitt huvud är vadderat efter öroninflammationen. Tyst och dovt.
Tekla har äntligen fått gå till dagis igen. Det har varit ganska tråkigt för henne sista dagarna här hemma. Pappa har också ont i halsen. Mormor är sjuk. Och Nils och jag vill bara sova, sova, sova...
2 kommentarer:
Åh, det låter som att ni har haft det jobbigt! Vi skickar en massa krya på er-hälsningar från Göteborg!
tack! det kan vi behöva...
Skicka en kommentar